Hvorfor trenger jeg service?
For å sikre best mulig ytelse anbefaler produsentene at man utfører en grundig service hvert annet år. Vi har gjort dette enkelt for deg, vi har vi utarbeidet en serviceavtale som følger produsentens vedlikeholdsprogram. Tegner du serviceavtale tar vi kontakt i forkant av serviceintervallene og dokumenterer vedlikeholdet slik at fabrikkgarantien opprettholdes. Servicen utføres og dokumenteres i henhold til produsentens anbefalinger og krav. Det utarbeides løpende nødvendig dokumentasjon for å tilfredsstille produsentens garantikrav.
En service inkluderer:
• Tilkjøring i Ås, Ski, Vestby, Nesodden, Follo, Drøbak, Son, Hvitsten, Moss, Askim, Asker og Oslo-området
• Rens av vifte og kondensator med rensemiddel og vann
• Test av ytelsen og måle avgitt effekt fra varmepumpen
• Kontrollmåling av strøm, spenning og jord
• Lekkasjesøk
• Kontroll av arbeidsmedium/gassmengde ved behov
• Bytte batterier i fjernkontrollen
• Sjekke fester av alle kabler mellom inne- og utedel samt strømtilførsel
• Sjekk av kondensvannslangen
• Sjekk av rør og isolasjon
• Visuell sjekk av varmepumpeanlegget
• Avlesing av feilkoder
• Dokumentasjon iht. produsentens krav
Hva koster en service?
En enkel service koster kr 1895,-
Skal du ha service på multisplitt eller flere enheter, koster det kr 1000,- ekstra pr enhet.